jueves, 25 de febrero de 2010

PARA OS QUE NON ENTENDEN GALEGO

Queridos amigos fai uns días falando con un amiguete Madrileño díxome que as veces cóstalle entender o noso acento, eu que xa estou canso de escoitar a Madrileños, Cataláns, e incluso moitos Galegos o mesmo conto voulles decir ¡O CARALLO! e como di o refrán:
Onde teñas o traballo nunca metas o carallo.
(Non ten que ver nada con esto pero é o único refrán que se me acordou coa palabra carallo)


DICCIONARIO DE CALDELAS PARA VISITANTES




(sacado do libro: CÓMO ENTENDERSE EN CALDELAS CON UNHA PLABRA)



Resignación: ¡ay que carallo!

Indignación: ¡que carallo!

Cachondeo: ¡bueno, carallo, bueno

Desplante: vai ó carallo

Inquisitivo: ¡que carallo é!

Contrariedad: tócate o carallo

Cansancio: deixate de caralladas

Ofensa: Este carallo ¡é parvo!

Templanza: ¡cálmate, carallo!

Amenaza: ven, carallo ven!

Negación : non, carallo, non

Negacion rotunda: nin carallo nin nada

Juramento: ¡me cago no carallo!

Ira: me cago no carallo, ¡carallo!

Alabanza: é un home de carallo

Duda: o carallo vintenove

Extrañeza: pero ¿que carallo pasa?

Desprecio: pásamo por debaixo do carallo

Animoso: dalle, carallo, dalle

Caprichoso: saíume do carallo

Cualitativo: non vale un carallo

Valorativo: róncalle o carallo

Fatalidad: ten carallo a cousa...!

Agotamiento: xa estou ata o carallo

Picardia: o caralliño

Metereologia: fai un tempo do carallo

Lejania: no quinto carallo



Probablemente, si non eres do Castro non o entendas... así que ide po carallo.




¡ EU NON QUERO QUE TE POÑS ASI!

2 comentarios:

LAURA OR dijo...

...menos mal, xa pensei que vos olvidárades de volver escrivir, vou ter que darvos un tirón de orellas para que escrivades máis amenudo, senón abúrrome no curro.
En fin VIVA O CARALLO

NON QUERO QUE TE POÑAS ASI dijo...

non te queixaras querida Laura, este mes por partida triple ou doble ou eu que sei....